Vivix Mengembalikan Keremajaan dan Kesihatan Anda

10/25/2015
Assalamua'laikum,


Lumrah orang perempuan suka berahsia tentang umur, kenapa ye?? Ha, ni taktik orang perempuan agar tampak awet muda. Hmm.. ingin mengembalikan keremajaan dan kesihatan anda? Tak salah sihat jelita, berseri wajah dan cantik untuk suami.


Promote la tu! Asal takde niat riak, apa salahnya share untuk kebaikan dan kekal sihat bersama. Suka saya nak ingat diri saya, apa saje kita buat gantung pada niat. Niat baik, sudahnya baik, niat tak elok, sudahnya pun tak elok☺ 


vivix, cantik untuk suami, awet muda, cegah darah tinggi, cara kuruskan badan, sihat walafiat, sihat sebelum sakit, cegah buasir, cegah kencing manis, rawat resdung, rawat keputihan, rawat jerawat, rawat buasir, rawat hati, cegah kanser, cegah kanser rahim, cegah kanser usus, cegah kanser prostat, cegah kanser payudara, cegah denggi, sihat tubuh badan, tubuh sihat, tulang sihat, cara sehat turunkan berat badan, cara nak kurus, cara nak hilangkan jerawat, cara membuat anak, tingkatkan kesuburan, tingkatkan tenaga batin, tingkatkan stamina, tingkatkan keyakinan diri, kuruskan badan, cepat hamil, kurang darah merah, kurang gula dalam darah, kurang darah putih, kurang hemoglobin dalam darah, kurang tenaga, cegah katarak, baiki mata rabun, merawat jantung, rawat batuk, rawat batu karang, cegah influenza, penyakit hati, penyakit anemia, penyakit sle,
Masih awet muda dan sihat lagi tak kita pada usia 50 tahun nanti?


Perasan tak kulit kita ni selalu berubah, kejap kusam, kejap tak sekata. Kenapa jadi camni yek? ok, bila kolagen dalam kulit kurang, kulit jadi makin tak sihat dan kurang anjal.


Bukan tu saje. Pergerakan kita pun terbatas, kurang aktif dan cepat letih. Badan letih, kita pun stress. Mula la rasa nak marah, cepat tertekan dan sebagainya. So, penting tuk kita stabilkan balik hormon badan. Macam mana caranya? 


"Hmm.. guunaaalah Vivix!" Vivix bantu kulit kembali remaja dan sihat. Satu botol Vivix boleh settle hampir semua masalah kita, tak perlu nak guna berbagai jenis produk lain. Jom! kita tengok ramuan Vivix, very unic and special!



vivix, cantik untuk suami, awet muda, cegah darah tinggi, cara kuruskan badan, sihat walafiat, sihat sebelum sakit, cegah buasir, cegah kencing manis, rawat resdung, rawat keputihan, rawat jerawat, rawat buasir, rawat hati, cegah kanser, cegah kanser rahim, cegah kanser usus, cegah kanser prostat, cegah kanser payudara, cegah denggi, sihat tubuh badan, tubuh sihat, tulang sihat, cara sehat turunkan berat badan, cara nak kurus, cara nak hilangkan jerawat, cara membuat anak, tingkatkan kesuburan, tingkatkan tenaga batin, tingkatkan stamina, tingkatkan keyakinan diri, kuruskan badan, cepat hamil, kurang darah merah, kurang gula dalam darah, kurang darah putih, kurang hemoglobin dalam darah, kurang tenaga, cegah katarak, baiki mata rabun, merawat jantung, rawat batuk, rawat batu karang, cegah influenza, penyakit hati, penyakit anemia, penyakit sle,
Vivix 10 kali ganda lebih hebat dari resveratrol


Ramuan Istimewa Vivix:



1. Muscadine Grape



  • Ada 20 kromosom bantu tingkat kesihatan 
  • Imun tinggi dan antioksidan lebih kukuh 
  • Ada asid ellagik henti kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria



2. Purple Carrot



  • Vitamin A terbaik 
  • Ada anthocyanins; antioksidan, anti radang  
  • Beri kesan saluran darah, platelet 
  • Risiko penyakit jantung kurang



3. Elderberry (Sambacus Nigra)



  • Ubat selsema influenza B, jangkitan yeast, asma, batuk, diabetis, sesak hidung/ dada 
  • Tahap kolestrol rendah, cegah penyakit kardiovaskular, jantung, strok, serangan sakit jantung 
  • Kurang stress, baiki penglihatan dan penghadaman
  • Antioksidan kuat, sistem imun kukuh lawan jangkitan virus dan bakteria 
  • Kurang sakit otot, demam, selsema atau influenza



4. Polygonum Cuspidatum



  • Ada resveratrol; supplement anti-penuaan 
  • Bantu lambatkan proses penuaan, rendah kolestrol, tekanan darah rendah, tinggikan prestasi atlet, kurang berat badan 
  • Panjangkan usia



4 Mekanisme Utama Vivix Tahap Penuaan Selular:


Baiki dan lindungi selular DNA Beri impak positif pada kawalan genetik Galak Mitochondria penjana tenaga baru terbentuk Protin AGE (Advanced Glaciations End Product) lambat terbentuk


Vivix Turut Beri Dan Jaga Kesihatan:



  • Jantung 
  • Otak 
  • Sistem Imun 
  • Sendi 
  • Perlindungan Antioksidan 
  • Tingkat Tenaga Tahap Selular



Vivix tiada bahan kimia, bahan unsur haiwan dan hasil dari ramuan semulajadi.


Siapa Patut Guna Vivix?



  • Orang berusia nak sihat dan cergas 
  • Nak awet muda 
  • Ada komplikasi jantung, strok dan diabetis 
  • Pasangan nak anak 
  • Terkena jangkitan virus, bakteria atau asma 
  • Ada masalah sendi, otot atau radang 
  • Ada barah atau kanser



Siapa Tak Digalakkan Guna Vivix?



  • Ibu berpantang 
  • Ibu menyusu 
  • Ibu hamil



Cara Makan:


Minum 2 kali sehari selepas makan


In Shaa Allah, penggunaan konsisten beri impak posistif dengan izin Allah.


Sila hubungi Nurulhuda (ID:1215407) melalui: 
Whatsapp ke no 018 207 6769
wwww.wasap.my/+60182076769
Email: hudahud84@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/nurulhuda.kamil
Website: http://www.hudakamil.com

No comments:

Powered by Blogger.